poniedziałek, 23 czerwca 2014

Hejka

Witam ja nazywam się Michał mam 18 lat i jestem przeciętnym nastolatkiem.Niestety z powodu mojego siedzącego trybu życia,lenistwa i całkowitemu brakowi ruchu wyglądam jak wyglądam.

Nie jestem spasiony,przeciwnie mam 173 cm wzrostu ale ważę 54 kg.Kondycja posiadam żadną,mięśni brak.Jeśli chodzi o wytrzymałość jestem w stanie zrobić najwyżej 8 pompek i padam.A przy bieganiu łapie szybko zadyszkę

.I tu dochodzę do sedna problemu,chcę poprawić swoją kondycję sylwetkę,a także sprawność motoryczną.A że nadchodzą wakacje to jest ku temu dobra okazja masa wolnego czasu,który można poświęcić na pracę nad sobą.

W jaki sposób chcę to osiągnąć? Otóż zamierzam zacząć chodzić na siłownie a na dodatek zacząć trenować Kendo oraz Krav Mage.Do tego pewnie dojdzie odpowiednia dieta biegi i ćwiczenia w domu

.Ale do rzeczy stworzyłem tego bloga gdyż wiem że nie jestem jedyną osobą na tym świecie z kiepską kondycją i wiem o tym że są inni którzy też chcą się zmienić,być może nawet wy do nich należycie.A więc ten blog będzie formą takiego dziennika,nie wiem czy wpisy będą codziennie czy nie.Zamierzam w nim zamieszczać swoje odczucia i spostrzeżenia na temat mego treningu,oczywiście dodając zdjęcia oraz filmiki z efektów przecież nikt na słowo nikomu nie uwierzy.Dzięki temu będę sam miał motywacje do kontynuowania pracy.

Zapewne napisze mi ktoś że takich ludzi co piszą poradniki są setki i dają dobre rady na temat wzmacniania kondycji.Zgadzam się z tym ale na przykład gdy ja słyszę coś od jakiejś osoby która się zajmuje tym ileś lat i wiem że bez bardzo ciężkiego treningu i poświęceniu temu życia takich efektów nie osiągne to trochę mi się odechciewa.A ja bym chciał wam umożliwić spojrzenia jak z przeciętnego a nawet gorzej nastolatka,który leży brzuchem do góry gdy chodzi o jego zdrowie i sylwetkę zmieniam się w... hm sam nie wiem kogo ale mam nadzieję to odkryć,oraz że wy moi być przyszli czytelnicy przekonacie się ze mną że zmiana jest możliwa wystarczy tylko chcieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz